fredag 20 augusti 2010

Det blir visst aldrig som man vill v2.0

Ja, som jag skrev innan så blir det ibland inte som man tänkt sig. Besöket hos sjukgymnasten gav mig ett annat besked än jag bestämt mig förr. Han vill att jag ska gå 2 v i behandling varje dag. Tydligen en kraftig blödning i muskelfäste och ledband. Går nu på kryckor och fightas med att komma överens om vem som ska bestämma. Måste ligga mycket stilla, och i bland packa in musklerna i is. Funkar bra hittills.och svullnaden se ut att gå ner. Får TNS och laser behandling samtidigt som man packar in muskeln i is.

Det ser ändå rätt bra ut för den fortsatta semestern. Metrologerna spår ny värmebölja och fint väder i början av September. Det är då jag ska vara färdigbehandlad, och ska så smått börja med lättare rörelseträning. Vi får se hur det blir. Just nu är man i vart fall handikappad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar